Blogg listad på Bloggtoppen.se

2012 AND I AM BACK!!!

Nytt år nya tag!

Jag är tillbaka stronger than ever!!! Och i år händer det mycket det vill jag lova :)

Först och främst så flyttar vi den 22 februari....flytten är redan i fullgång! Sedan fyller lilla jag 30 ÅR kan ni förstå???? TREA NOLLA!!! hahahaha

Efter det så har jag lite mer surprises men det är så långt fram så det tas upp senare istället tycker jag :)

Känns tråkigt att jag inte har skrivit ett skit på så länge men jag har verkligen haft skriv kramp kan man säga....Not  anymore though!

En rolig resa som vi gjorde var New York i december, här kommer lite gott och blandat med bilder som får en att drömma sig bort igen!




























Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen

2012-02-07 @ 21:23:20
Postat av: Bawa

så snygga bilder snygga du! blir också sugen på att åka dit. Skönt att ha bloggjoan tillbaka;) pussss!!

2012-02-08 @ 09:00:16
URL: http://richabawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0