Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag ÄLSKAR att ha ett riktigt köksbord!

Ni som känner mig vet att jag aldrig haft ett riktigt köksbord utan haft ett typ "barbord/pallstolar. Jag tyckte det var skit coolt när jag för ca 8 år sedan flyttade hemmifrån....



Men jag har verkligen börjat längta efter ett riktigt stort köksbord och VOILÀ........



Bort med det gamla in med det "NYA" Det är hur skönt som helst att kunna sitta ordentligt och äta middag. Hur fan har jag kunnat leva så länge med det andra bordet???!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefint Joan!! :)

2011-05-04 @ 14:50:51
Postat av: MissAnki

Gud så härligt, ja barbord funkar ibörjan men sen vill man bara ha vanligt :)

2011-05-04 @ 22:17:20
URL: http://www.missanki.spotlife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0