Blogg listad på Bloggtoppen.se

På East igår

Jag hade en mycket trevlig middag på East igår med Camilla. Jag drack röd vin och åt både Sushi och Bibim Bap! Fy fasen vad gott det var. Men lat som jag är så tog jag ju inga bilder på dessa fantastiska mat rätter.... :( Tråkigt I know! Hela poängen ibland med att blogga! Menmen

Jag tog däremot en bild på Camilla när hon satt och åt! Hon tog en bild på mig när jag satt och söp! Och så självklart en bild på Maxime som joinade lite senare på kvällen :)

 

Camilla åt Anka



Jag drack röd tjut!



Maxime log för kameran! :)

Kvällen var bra och vi var alla hemma i tid :) Jag var även pigg när jag gick upp imorse! Jag skyller på röd vinet!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

va har jag för "stig-helmer toffs" i håret?! :-)

2011-03-03 @ 13:01:09
Postat av: Joan

hahahaha jag märkte inte ens den juuuu!!!!! Den ploppade bara upp tillfälligt :) Spelar ingen roll du e ändå jätte fin!!!

2011-03-03 @ 13:34:46
URL: http://littlemissjoan.blogg.se/
Postat av: nadwa

im happy you feel GOOD

2011-03-03 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0