Blogg listad på Bloggtoppen.se

Träning ger Färdighet!!!

Jag har gått upp 05:45 varje morgon under en veckas tid och kört löpning. Jag har redan börjat märka en stor förändring både konditions mässigt och kropps mässigt. Det är alltid lika kul att känna av förändringar som sker när man tränar hårt och försöker vara duktig!

Om drygt 2 veckor ska jag väga in mig igen (PTkampen) och kolla hur det ser ut. Vad tror ni? Min vikt har inte gått ner det är jag nästan säker på men det struntar jag faktisakt i, jag är mer intresserad utav min fett %. Kan man få en positiv förrändring på bara 2 veckor? Jag hoppas självklart på det men vi får väl se!

Jag känner mig energi fylld och glad och vill gärna träna under helgen men jag vet att man även måste vila kroppen men va fan det vill jag ju inte göra när jag är på G!!!! Aja, we will se eftersom jag jobbar fredag lördag natt så vet man aldrig hur man känner sig när man stiger upp.

Om några veckor kommer det att ske en fantastisk och stor händelse för att jag och syrran kommer att.................

hahahaha det ni..... ni får allt vänta i spänning på vad detta kan handla om ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: YAsmin

Wieee!!

2011-01-28 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0