Blogg listad på Bloggtoppen.se

Äta nyttigt Leva nyttigt

Vad är det igentligen som har hänt med mig? Vad var det som fick mig att ta steget, det slutgiltiga steget till ett mer hälsosamt liv??!! Vet ni, jag har ingen aning, men det skedde över natten i stort sätt!!!

4 dagar rökfri
nyttiga frukostar
nyttiga luncher
nyttiga middagar

Fortsätter det på detta vis så kanske jag (om några år) kan komma upp till Fridas och Johannas styrka och livs kvalité. Den som dom hela tiden kör så hårt med på Underconstruction!!! Helt ärligt så förvånar ingenting mig längre!!! Jo, jag kanske kan komma att förvåna mig själv, ytterligare en gång!!!



Frukost



Lunch Thai Biff Sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0