Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vår....Sommar....Vart är du?!?!

Nää, nu har jag fått nog av min vinterjacka...och alla andra tjocka kläder som kommer till under denna säsong!!! Jag behöver SOLSKEN, jag behöver VÄRME, jag behöver GLÄDJE, jag behöver RO, och LUGN och allt som kommer så naturligt när värmen och ljuset tagit över min vardag!!!



Brun och fin och ni vet hur bra Joan mår då?!?!?!? :)



Råååååliiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!! :)

Det är på grund av sånt här som man faktiskt överlever vintern, med tanke på att vår vinter är ungefär 9 månader lång!!!


Kommentarer
Postat av: linarebecka - mitt liv som blondin

faaaaaan vad brun!:o fuskigt! :o

2011-02-09 @ 21:19:28
URL: http://linarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0