Blogg listad på Bloggtoppen.se

4 veckor - Ny invägning!!!

Ni kanske minns min första invägning som jag skrev om.....

"Invägning inför PT-kampen"

Nu har det gått 4 veckor (time flies when you're having fun) och jag gjorde en ny vägning idag.....Den var sådär faktiskt :(

Så här såg det ut sist:

Vikt: 51,9kg
Fett: 19,4%
Muskler: 39,5kg
Buk: 1

Nu ser det ut så här:

Vikt: 53,4kg
Fett: 18,7%
Muskler: 41,2kg
Buk:1

Jaaa hörrni, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag känner mig missnöjd med vikten och nöjd med fett procenten men jag måste verkligen bli 100 gånger bättre med mina eating habits.

Så nu kör jag ÄNNU HÅRDARE!!!!!



Kommentarer
Postat av: linarebecka - mitt liv som blondin

haha okej :D jag brukar sola som faaaan på sommaren men blir aldrig så brun :( kan inte låta bli att sola ju.. (a)



tack dsamma! :D

2011-02-10 @ 13:05:17
URL: http://linarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0