Blogg listad på Bloggtoppen.se

Träning?!

Ja hörrni.....Vad hände igentligen? Jag som har varit så himla duktig på att träna, äta rätt och vara sund (förutom min rökning) och nu?!

Jag skyller allt på konferensen i Åre och min Milano resa....Sist jag vägde mig...här om dagen....vägde jag 51 kilo!!! WHAT THE F*CK???!!!??? Det var 100 år sedan jag vägde det och när jag tränade som mest vägde jag 48 kilo och det var lite fett mycket muskler......

Hur ska jag då bli eggad att träna igen?!

Näää det står still....helt jävla still..... Det här kan inte fortsätta för då kommer min buk bli fylld av fett och det mår jag verkligen inte bra av!!!

Ok, vi säger så här.....Imorrn bitti kl. 06:00 går jag en powerwalk i 1 timme, sedan träning på kvällen, antingen powerwalk eller styrka på gymmet. Hur låter det?!

Problemet är att jag har sagt detta varje dag, gått upp kl. 06:00 och sedan bara.....SKITIT i det :( Dålig DÅLIG karaktär tycker jag!!!

Nä hörrni jag vette fasen hur detta ska sluta, jag antar att vi ala märker om jag nu går upp tidigt imorrn bitti och faktiskt kör min power walk!!! Just det, glömde bort att jag kanske möjligtvis ska kör kick boxning...hhmmm detta måste jag kolla upp ASAP!!!

(back in the days)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0