Blogg listad på Bloggtoppen.se

Post Afro!!!

Fyyyyyyy Faaaaaaaaan vilket jävla pass!!!!! Sara du är helt otroligt grym, bästa Afro dansaren in Svedala!!!
Jag har svettats, och stönat och stånkat och hoppat och dansat och jag VET att imorgon kommer jag ha sån himla himla träningsvärk!!! WOWWOWWOW


Det var länge sen jag svettades så mycket som jag gjorde idag *puh* men Niiiiice var det!!!


Imorrn blir det en Power dag, träna 06.30 jobba från 08.00, hem till mamma och pappa för att säga hej, hem igen och iväg för att träna möjligtvis en powerwalk!!! Nu jävlar ska jag bli sådär fitt igen som jag var innan sommaren :)

Hela den här veckan kommer vara så rolig med mycket jobb och sedan konferens med jobbet i Åre från torsdag till söndag!!! Sedan bär det av till Milano på måndag-onsdag för att hälsa på sötaste Tessan!!! Wonderfull

Nu måste hoppa in i duschen eftersom jag känner att jag luktar jävligt illa....not so fresh and clean hihihi

See Ya'



Kommentarer
Postat av: sibb

Kom hem nu från la Italia.. du är saknad på jobbet!

Hoppas du har kul :) KRAMIS

2010-09-15 @ 13:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0