Blogg listad på Bloggtoppen.se

********MOVEZ********

Check this out!!!

Min syster Yasmin och hennes vän Sara har startat något lite annorlunda där dom vill uppmuntra företag att ta för vana att boka in friskvård i olika former åt sina anställda. Dom erbjuder afrikansk dans, spinning och core! Eller varför inte göra nåt annorlunda på möhippan/svensexan, födelsedagen eller kickoffen!

Check out their Blogg:

http://movez.blogg.se/

Finns även en grupp på Facebook som ni ALLA kan gå med i tycker jag!!!

Självklart så tycker jag att min syster är grym på det hon gör och för att inte tala om Sara som även hon är grym :)

Sara Goniband Shoshtari: Utbildad instruktör i spinning, core, och afrikansk dans genom gymkedjan Worldclass där hon instruerar klasser än idag. Hon har även rest till Senegal och dansat afrikansk dans intensivt i 2 veckor. Detta bidrar till att klasserna är professionella och att Sara har en vana att på ett pedagogiskt och roligt sätt instruera sina klasser. Hon studerar även till psykolog och har läst kurser i idrottspsykologi som bidrar till en djupare förståelse för de psykiska fördelarna med att motionera.


Yasmin Söderberg:
Yasmin är snart utbildad civilingenjör som gör att hon tar till sig information på ett snabbt och effektiv sätt och kan hantera administrativa och ekonomiska frågor inom företaget. Även Yasmin har dansat afrikansk dans intensivt under 2 veckor i Senegal, och kommer inom kort att utbilda sig till instruktör. Tack vare hennes starka intresse för träning och hälsa brinner hon för att sprida ett hälsosamt leverne vidare till sina medmänniskor.



Jag tror på att alla kan komma att älska detta!!! WAKAWAKA ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0