Blogg listad på Bloggtoppen.se

Går dagens Mys!!!

Igår firade vi Samia's 28 års dag!!! WOWOWOWOWOW!!!! Mycket MYCKET lyckat :) Det var länge sedan man blev bjuden på såååå god maaaaat hihihi

Mysigt med alla tjejer.... massa tjejer, massa god mat, vin, och snicksnack......Och snicksnack ÄÄÄÄÄLSKAAAAR jag (I am such a girl)





Jag älskar sånna här tillställningar det misslyckas ALDRIG :)
Tyvärr (på gott och ont) var jag tvungen att åka iväg vid 21:30 eftersom jag skulle jobba....

Idag hängde jag med syrran, beklagade mig över vissa saker och händelser i mitt liv och fick även middag hemma hos henne....feeeeett gott!!!! Thanks Sis :)

Jag fruktar morgon dagen en hel del eftersom jag vet att kommer vara MUCHO Mycket på jobbet !!!! But life is all good and so I will do my best!!!

See Ya'



Kommentarer
Postat av: Yasmin

Puss!

2010-09-06 @ 10:26:30
Postat av: MissAnki

Hahaha jag ser rätt rolig ut på den där bilden....det enda jag ser är mina stora tänder hahahaaaaa men super skoj att ses. Måste bli snart igen! Kram

2010-09-07 @ 09:23:00
URL: http://www.finest/MissAnki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0