Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nu JÄVLAR!!!!!

Näää nu har jag bestämt mig för att jag ska vara en duktig bloggerska.......Jag blev inspirerad av en viss Sofi.....Fahrman

Jajaja jag vet att hon är känd och allt det där men hon gör sin blogg så jävla bra tycker jag .....mycket bilder visar upp om hon köpt något nytt......jag vill ju också göra så. Tänk om jag skulle kunna inspirera 1 eller 2 personer!!!?? Mission accomplished!!!!

Så, nu ska jag ta detta på fullaste allvar, jag ska blogga, jag ska höjja min statistik igen efter som min läsar statistik just nu suger ass....

Så, vi börjar med min lilla vistelse i MILANO, alltid lika trevligt att komma dit

Men det regnade en del




Men annars var det så klart hur grymt som helst!!!

Som tur är så kommer Tessan hem snart så att man slipper sakna henne för mycket :(

Söta Tess

Jaha, och ikväll då? Händer det något speciellt kanske ni undrar......
Jaajeemeeeen, jag ska träffa min halv galna syrra och några arbetskollegor till henne på Mosebacke och äta och kasnke ta mig ett glas ;) Hihihi nu blev ni förvånade.....Men jag kan också  vara busig ska ni veta

POP THE CHAMPAGNE WOWOWOWOWOW



Nääää ett glas rosé föresten.........Apropå Rosé, jag och Mia blev lite kalas på Rosé i Lördags...fan så sköjj vi hade !!!

Nä men tillbaka till sis
Mosebacke kanske lite middag.....ja vem vet. Men jag vet att jag och sis ska ses på Slussen halv sex och sedan bär det iväg..... TREVLIGT!!

See ya att Mosebacke, Tonight!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0