Blogg listad på Bloggtoppen.se

THAILAND!!!

Jajemen! Antligen ar jag har men jag fattar det inte sjalv..... Jag har varit har i ett dygn och anda gar jag runt som i en drom!! Jag bara njuuuuuter :)

Koh Samui har har jag varit 3 ganger tidigare senast for tre ar sedan och allt ar sig likt fast anda inte! Vi bor pa ett lackert och lyxigt hotel som man far aka golf bil for att komma till sitt rum. Det ar som inbyggt i ett berg sa det ligger hogt upp ovanfor Chaweng...mycket lackert :)

Imorgon kommer Johanna och sin kille och det kommer bli saaaa skojj...jag tror Keda har trottnat pa mig redan ;) sa nu far han lite manligt sallskap!!

Igar kom vi fram till Bangkok kl 5 pa morgonen, och vi var pa Koh Samui halv 9. Lamnade grejjerna pa rummet och gick ivag for att bada och sola!! Somnade heeeela tiden eftersom vi inte fatt sova pa 9 timmar pa planet pga ett CP som satt brevid oss och snackade konstant i 9 timmar...dooooodeeeen Vi va sa trotta sa vi somnade nar vi satt och at men varst av allt sa somnade vi i solen...... men vi har inte brant oss sa mycket :) Vi sov mellan 5-9 pa kvallen sen gick vi ut och at kom hem och sov till kl ett idag  vaaaaaa faaaaaaan men nu ar jetlagen over. Vi gick ut solade tva timmar sedan spo regnade det :( but there is another day tomorrow!!! Da javlar ska det pressas!!

Jag ska forsoka ladda upp lite bilder men det blir nog svart... We will see!!!

Hoppas ni har det varmt o skont in Schveden hihihi

Thai halsningar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du få komma med nåt nytt nu ,jag har tröttnat på samma på över en månad

2010-05-03 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0