Blogg listad på Bloggtoppen.se

Somethings Gotta Give!

Och jaaaaa äntligen så har min träning visat sig på dom mest fantastiska ställen på kroppen, exempelvis mina ben, som jag så frenetiskt har tjatat om....Nu är dom fina, raka, muskliga helt underbart!!! Som jag har kämpat....Finns alltid lite plats för förbättring men gud så mycket lättare det är när man börjar se en markant skillnad!

Jag har kört Cross Trainer varje dag, styrketräning och mycket ben och rumpa. Ni anar inte vilka övningar jag har funnit! Dom är grymma!!! Fått hjälp på gymmet med vissa övningar och Keda har hjälpt mig med vissa. Fråga gärna om ni är intresserade för ni kommer bli glatt förvånade över hur bra dom är!

Så här ser det ut när jag räknar ner mina dagar som jag har kvar tills jag åker till Thailand! Detta innebär alltså 15 dagar kvar att fortsätta min stenhårda träning samt matvanor.

Idag blir det Grillad Kyckling (utan skin) med avokado till Lunch
Lilla mellis åt jag 5 skivor kalkon och lite Pecannötter, samma sak blir det nog runt 15 tiden idag

Less Fat better Body helt enkelt!

Den 17 mars ska Amanda och jag på Pole Dance :) hihihi Jag tror på denna slags "träning" Smidighet, styrka, och SEXYNESS....Kan det bli bättre?! Ni anar inte vad dessa instruktörer kan göra MYYYY GOOOOD

Men jag säger bara det AMANDA OCH JOAN ska knäcka!!!



Bilder kommer........

So, in other words,

Something Gave!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fina Littlemissjoan....helt rätt tänkt! Jag gillar redan din nya blogg!! :) Ovh jag vill gärna se foton på dina snygga beeeeeen vi ses ju inte 5 ggr om dagen längre ;) så jag vill ha updates på hur du ser ut :) Jag är intresserad av övningarna så skriv vad det är du gör så ska jag "köra det" ;) i hundparken när zorro springer runt och gör sin exercise. Jag behöver också!



Saknar dig gumman massor!!!!!!!!! Pussssssss

2010-03-09 @ 20:39:52
Postat av: Yasmin

Åh! Då kan du komma hem till mig och träna när ja skaffar min stång;)

2010-03-12 @ 09:50:21
URL: http://acceptandmoveon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0