Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sofi Fahrman för hela slanten!

Jajemen, jag älskar ju verkligen henne, skön stil, snygga kläder, verkar mycket ödmjuk som person och ikväll ska hon ha någon slags VIP kväll på Top Shop i Gallerian så jag och Sis tänkte dra dit och känna oss lite Sex and
the City!



Hon är BÄST; http://blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots

Jag måste bestämma mig för en trevlig söt outfit eftersom jag ska jobba studentskiva på Pure efter allt detta och då kan jag inte vara helt BALROOM DRESSED funkar inte riktigt så :) Måste nog ta kontakt med syrran min och ha en mycket allvarlig diskussion om detta!

Jag hoppas på att vi har det riktigt trevligt idag, svårt att inte ha det och vara lyckligt när vädret är alldeles underbart!!!

Pure från 22 ikväll, undrar vilka som har Slutskiva ikväll??!!

PööössPöööss
CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0