Blogg listad på Bloggtoppen.se

Naglar på Fridas!!!

Idag fixade jag mina naglar hos min käraste nagel brutta Frida....Frida känner mig väl, jag har gått hos henne i 12 år HERRE GUUUUUUD 12 ÅÅÅÅÅÅRRRR WOW!!!

Jag var en kaxig 16 åring när jag dök upp på hennes nagel salong första gången med mina intjänade pengar från McDonalds...hihihi Sen dess har det hänt mycket, t.ex. har hon idag sin salong på Grevturegatan istället för Hötorgets Tbana!!! jag har haft mina akryl naglar sedan dess and I LOVE THEM!!!

Idag gjorde jag om hela alltet, stoppa ner fingrarna i aceton och lät akrylet lösas upp...mmmm skööööönt!!! Färg, vilken färg?!!! AAAAHHHHHH Besluts ångest...as usual, men jag körde min Favvo färg lilarosa......jag har massa favvisar men den här är som en fin godis ;)



Så självklart mina damer, rekommenderar jag Naglar på Fridas! You will not be sorry trust me!!!


http://www.naglarpafridas.com/

Kolla även Facebook sidan där det finns fler bilder för inspiration! (sök Naglar på Fridas)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0