Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mia's Mysiga 28 års dag! med viss negation

Igår fyllde käraste Mia 28 jord snurrar!!!! hahahahahahah jag dööööööör vi börjar komma upp i åren, fyyyyyyfaaaaasiiiiiken :)

Sötaste Mia

Men det var mycket trevligt, jag träffade Magda utanför Västermalmsgallerian så gick vi hem till Mia together. Där öppnades dörren av ett mycket glatt födelsedagsbarn som verkligen hade preppat med 100 olika ostar, mousserande, cider, Hjortron syllt (med ost)  (nyhet för mig), Fikon, canapér, Choklad tryffel (MÖÖÖMMSSS), Jordgubbar och sist men inte minst (Marios Favvo) Ahlgrens Bilar!!!!!

Vi var få men när och goda vänner, Mias kära mor Marianne, Magda, Mario (Mias pojkvän), Nilufer och så jag själv förstås!

Mycket mycket mysig tillställning (28 är inte så jävla viktigt trots allt) hon hade fått en massa vackra blommor UNDERBART!!! Allt som Allt en MYCKET lyckad kväll!

Men som sagt finns det alltid negationer till varje händelse i ens liv (tycker jag) om så en liiiiten liiiiiten sak.... Det finns vissa tillfällen i ens liv där man känner att man blivit äldre, möjligen vuxit ifrån saker och ting eller vissa personer och detta tror jag hände mig igår med en av dessa kära gäster. Det är hemskt tråkigt när man kommer underfund med en sådan händelse särskilt när man har känt varandra väldigt länge! Men detta hände mig igår och så är det med det. Jag kan inte riktigt förstå mig själv eller förstå denna känsla till 100% men jag vet bara att så är fallet. Egoism och annat strunt har jag inte tid för i mitt liv and that's that! Jag ger helhjärtat av mig själv till alla som jag bryr mig om och de som väljer att inte ge mig samma sak tillbaka kan jag leva utan.... Min gräns är nådd!!!

Jag är glad att jag kommit mig själv så nära att jag kan vara uppriktig mot mig själv och mot andra och helt enkelt släppa taget och igår var tiden kommen för en mångårig vänskap att stanna upp, se sig runt, buga och bocka för sig, och vinka Hej Då!


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Stort grattis till Mia då! :)

2010-06-24 @ 16:05:25
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0