Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag & Sis

I Torsdags gick vi, alltså jag och Yasmin, på VIP kvällen på Top Shop i Gallerian som Sofi Fahrman hade.....Det var kul men mest för att jag var där med syrran.....det kändes som att vi var äldst där.....hmmmm jobbigt!!!

Men vi gjorde det bästa av situationen och kollade runt på kläder, skyltdockor med stora tuttar och drack rosé vin! Men Sofi Faahrman var inte där det var lite trist tyckte jag...min syrra tycker bara att jag är fjantig!Snyyyyyyyyggggggaaaa syrran :)
Le stort nu Joan, jag ser för lycklig ut!!!

Hmmm....Strike a Pose!!!Knull ruffs? & Vin!!!Skåååååål!!!!Top Shop BrudarnaHon i blått var jävligt snygg!!! Hon jobbade där...Har ALDRIG sett så stora bröst på en skyltdocka!!!Check it out!!! DAMN.....Vältränad....Snygga shorts sis :)Ibland älskar vi varandra!!!!Och har jävligt kul ihop :)

Efter detta gick vi & fikade på Zanzibar......Never again, otrevlig personal och dålig service......Näää då får det va faktiskt!
Syrran jag hade kul med dig i alla fall, det är det som räknas ;)




Kommentarer
Postat av: Yasmin

Åh jag hade kul med dig!!!:D

PUSS

2010-06-07 @ 15:02:36
URL: http://acceptandmoveon.blogg.se/
Postat av: Anonym

how nice to know that you have fun together,your commence are fun.

2010-06-07 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0