Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sista natten i Almedalen

Ja hörrni, det här har ju faktiskt gått riktigt bra!!! Som jag och Bea har sprungit och jagat och tjattrat!!! Mycket MYCKET givande måste jag säga. Men inatt är sista natten här och imorgon åker jag hem kl. 19.00 för att under 24 timmar vila uppm mig och sedan bege mig till Båstad för att jobba lite till. Jag åker Fredag morgon och kommer inte hem förrän den 19:de juli!!!

Peppes Bodega here I come ;)

Idag har vi haft fullt upp, vårt nya koncept var att vi skulle köra målningar....vi skulle låta viktiga personer måla konturen på sin hand på tavlan...och varför ?? Jo, för att "stopp handen" är vårat tecken!!! Så jag haffade Gudrun Schyman som igår hade lovat mig att hon skullen göra detta och hon höll vad hon lovat!!! Fantastiskt :) Sedan fick jag även vissa skojjiga bilder, så klart!!! Jag träffade även Rolf Porseryd!!!! Min IDOL som jag tog foto med men på Bea's kamera så den får ni se en annan gång :)










Ja, en mycket lyckad dag, men nu är jag så JÄVLA trött så jag storknar!!!!
God Natt Hoppas morgon dagen blir lika fartfylld!!!


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Uwaa, vad är det där för snygga sailor-outfits :o

2010-07-07 @ 02:28:41
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: MissAnki

Så duktiga ni har varit ser faktiskt ut som ni hade riktigt skoj....du strålar så, fortsätt med det. Kram

2010-07-07 @ 14:54:37
URL: http://www.finest/MissAnki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0