Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mot Nynäs....

Ja, dån var det roliga slut :( Mycket MYCKET tråkigt faktiskt.... Det hade räckt att åka hem, ta en FET dusch sova lite i min säng och sedan åja tillbaka och fortsätta, But the Show has Got To Go On!!!!

Idag lyckades vi haffa Thomas Bodström och Mona Sahlin!!!! Hahaha den var ju bäst, hon hade lovat oss igår men kom aldrig tillbaka så såg jag henne i Almedalen på en parkbänk och gick fram till henne och påminde henne om hennes lovord från gårdagen :) Så en bild blev det men med Bea's kamera så jag får lägga upp dom senare!!! Alexandra Pascalidou höll vad hon lovat och kom till torget och målade sin hand på vår fina tavla!!! Utmärkt :)

Varmt som fasen var det idag men funkade såklart bra ändå :)

Detta har verkligen varit en fantastisk upplevelse och jag hoppas att en million underskrifter nås till årsskiftet det skulle vara GRYYYYYMMT!!!!

Och som en påminnelse gå gärna in på: www.thebodyshop.se och signera även där!!! " Alla Namn Gör Skillnad" mot Barn Trafficking!!!! Så kom igen nu och gör det bara tar bara någon minut!!!

Nu är jag framme i Nynäs  och ska träffa mi8n Älskling så Ciao :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ha så kul! :)



Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kan vi kanske följa varann på bloglovin? :)

Var gärna med i min outfit tävling också! :)

Xoxo

2010-07-09 @ 00:31:13
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0