Blogg listad på Bloggtoppen.se

Over and Out.....New York!!!

Det var lika fantastiskt som sist jag var där! Lika stort och spännande, lika livat och härligt.....med andra ord helt fantastiskt!

Denna gång var även mamma med vilket var super kul förutom när vi bråkade (som många mödrar och döttrar gör)

Jag har gått och gått och gått och gått, i varenda butik, i varenda Starbucks och bara njuuuuutit. Fynd? Klart jag har fyndat. Vill ni se? Äääh jag visar er ändå ;)



My Loved ones!!!



Hand gjorda finfina skor! I'm in Looove ;)



I looove the color!!!



Ett måste för mig i vår, mina nya Minetonkas!!!



Indian Tjejen!!!

Mina Favvisar var alla dessa godbitar!

Vad tycker ni? Nice eller hur?!?

TihiTihi :)

Kommentarer
Postat av: R.Bawa

AVIS :P

2010-12-10 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0