Blogg listad på Bloggtoppen.se

JULFERRE!!!

Nu har jag varit sjuk i 3 dagar.....Vinterkräksjukan....fyyyfaaan inge kul alls!!!

Men det hände ju en massa kul innan jag gick och blev sådär himla dålig. I fredags hade vi Julbord på jobbet (ett av mina jobb)

Det enklaste är att visa all bildbevis som jag har.......tyvärr kommer jag inte att lägga upp ALLT!!! Det vore inte rättvist....



Lite finfin inför kvällen :)



Siber tyckte det var viktigt med en bild på henne vid sitt skrivbord so I thought Why Not?!?



Champagne på Riche!!!



Systrarna!?!?!



Halva Gänget!!!



Ååååh Champagne!!!!




Julbord vid Frihamnen



Mumma!!! Jag som ÄLSKAR sill!!!! :)



Siber gör tummen upp!! Hon var super hungrig!!!



Endast julmust för den lilla tösen......eller.....




MMMhhhMMMM......... Karl är mucho intressanto!!!



Brian ser alltid ut så här när han smuttar......eller........



Eeeeeaaaaaaaahhhhhhh



Siber, vems i helvete var glasögonen?!?! Jag har fortfarande inte fattat!!!



Joan goes ALL in ..... Rock n Roll style!!! You go GIIIIIIRL!!!



En mycket bra Afton :) (som fortsatte på Pure)


Kommentarer
Postat av: Richa

Hahaha helt galet, vad fin du är honey och Siber likaså! hoppas vi stöter på varann i huset, annars får ni komma upp och hänga hos mig. Kram!

2010-12-23 @ 08:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0