Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ernst & Young Sommarfest!!!

Hela förra veckan var jag såååååå sjuk...det var förjävligt rent ut sagt! Jag var hemma från måndag-torsdag, torsdag var första gången jag gick ut på nästan en vecka. Jag ville ju så klart känna efter om jag blivit bättre för att kunna förbereda inför fredagens STORA sommar fest :)

Och mycket riktigt så mådde jag betydligt mycket bättre och pallade mig till jobbet på fredagen.

Jag tog en hel del bilder men tyvärr inga bilder på mig :( men här ska ni få se alla mina underbara kollegor och hur jävla kul vi hade på Waterfront!!!



Henrik är på G!!!



En liten grupp av oss körde lite fördrink på Lisa på Torget, mycket trevligt :)



Sommar festen hade temat "Charter"....... dessa herrar hade inte riktigt uppfattat detta!!!



En ENDA bild på mig.........Dåligt :(



Josefin Bornebusch & Mikael Tornving var våra konferencier, helt underbara var dom!



Här har det blivit lite för mycket av det goda.....



Under middagen....700 personer!



Två mycket välkända ansikten.....en som uppenbarligen gick ALL IN på Charter temat ;)



Vi visar varandra kärlek och respekt på kontoret!



Söta Julia, färg glad och härlig!



Vad är det jag ser mellan benen????!!!! hahahahaha



Siber & Henrik har hittat sin plats......svårt att ta sig upp bara!!!



FESTLIGT!!!

"va man där och INTE minns va som hände så har det aldrig hänt, och va man där och MINNS vad som hände har det i alla fall aldrig hänt eftersom inget av det som hände egentligen har hänt"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0