Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mycket trevlig afton!!! (med andra händelser inom parantes)

Tack Lilly!!! Vilken super trevlig kväll med röd vin och en massa olika och goda ostar!!! MÖÖÖMMS ;)
Mysigaste uteplatsen, och hela lägenehten är underbart vacker...WOW!!!

Babblet hade inget slut, och vi hade nog kunnat sitta i flera timmar till....Babbel majjorna hihihi Men även allt roligt har ett slut tyvärr :(

För en gångs skull valde jag att ta bussen hem från Odenplan och klev av vid Fridhemsplan. Detta är något jag SÄLLAN gör. Jag svänger in och går mot St.Göran och ser en tjej som hjälper en man....en full man. Så jag stannar och börjar prata med dom båda och han var verkligen jäääääääättteeee full. Så vi beslutar oss för att jag ska ringa polisen så att han får åka till St.Görans sjukhus och sova av sig ruset, så vi är säkra på att inget händer honom imorrn. Då kommer det en man ut från porten som ska hälla vatten på trappen där den här fulla mannen sitter för att han har spillt ut juice där. Jag blir FÖRBANNAD och säger att det är bara juice, jag tror att den här mannen skäms som det är, kan du vara snäll och vänta med att rengöra din jävla trapp tills dom har hämtat honom?!!!!???????!!!!!!!
Han blir upprörd på mig och säger jooo.....eeeehhhhh....du behöver inte bli så arg....eeehhh.....

Jaaa men va fan vad hände med att ha lite empati och medmänsklighet?!!?? Han är också människa även fast han möjligen är alkoholiserad....Fyyyyfaaaaan jag blev så förbannad! Men han fick så han teg, så var det med det.

I vilket fall så kom polisen, mycket trevliga var dom, 2 killar 1 tjej, prata lite med honom och sedan åkte dom til St. Göran! Perfekt, då kan jag sova gott och veta att han i alla fall är någorlunda nykter när han släpps ut imorrn!

Jag kommer förmodligen drömma om OST i natt med tanke på hur mycket OST det ligger i min mage just nu!!!

Good Night

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0