Blogg listad på Bloggtoppen.se

NEW YORK NEW YOOOOOOORK!!!

1 december - 8 december då ska Mamma, Keda och Jag till New York :) Helt fantastiskt!!! Allt är bokat och klart, samt även hotellet men det roligaste av allt det är att ingen förutom jag vet vilket hotell av alla miljarder hotell som finns i New York, som jag har valt. Och ingen kommer heller få veta något om detta förräns vi kommit framm till hotellet!!!! I LOVE SECRETS!!!

Det är 2 1/2 år sedan jag var där and I can't wait! Min kära mor har aldrig varit där...... Hon kommer älska det!!! HIHIHIHI







Allt skall göras och allt skall ses, Hockey (NHL...WOW), Victoria's Secret, Time Square, Madison Square Garden, Central Park (och dom söööööta små ekorrarna som älskar att bli fotade) Rockefeller, Brooklyn Bridge ALLT!!!

Och självklart inte missa de sagolika skylltfönstrerna som jag hört så mycket om!

" IT WAS THE NIGHT BEFORE CHRISTMAS......" 


Kommentarer
Postat av: MissAnki

åååhhh It´s gonna be great!! smått avis nu måste jag medge...får bli en tripp för min del med snart, men till våren ;)

2010-10-23 @ 01:18:59
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0