Blogg listad på Bloggtoppen.se

I mitt Badrumsskåp!!!



Som många vet så älskar jag Clarins!!! Jag har min bas inom hudvård men jag köpte denna månad till lite som jag tror kan vara så värt det!

Det är dessa två som jag är mest glad för!
Till vänster: En exfoliator med AHA (måste alltså passa sig för solen) går ner djupt och rengör, förskönar huden i ansiktet och skavankerna försvinner!!! It's the honest truth :)
Till höger: Ett serum som gör underverk, svårt att förklara men den är helt fantastisk och det behövs bara en liiiiiiiten droppe.....mycket dryg. Slätar ut huden och jämnar ut rynkorna (småsmå som jag har vid ögonen bl a )



Ni kanske har märkt att jag ofta har färg i ansiktet?!? Tack vare Kanebo's Sensai Bronzing powder är det inte svårt att se fräsch ut!
Och en touch av YSL's rouge (jag använder den som är ROSA) ser man fräsch och pigg ut, som när man blir lite kall i ansiktet och rosig om kinderna!!! I LOOOOVE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0