Blogg listad på Bloggtoppen.se

PURE!!!!!! Personal Fest!!! 10-kamp Grönan!!!! WOOHHOOOO!!!!


Sötaste Sötaste ;)

Är vi påverkade eller?!!! HIHIHI

The Gang!!!

The Shooter.......Duktig??

ShottaShottaShotta!!!

FyyyyyFaaaaan va äckligt!!!

Tack Berang!!!

Vilka Rövar!!!

Ööööhhhh.......Snyggt!!!

Mmmmm.......Marabou......som snälla David vann åt mig!!!TACK!!!

Jaaa, vad ska man säga om detta?!!! Jag blev full vid 15.00, bakis vid 19.00 hungrig som ett djur och åkte karusell med en bakfull Possman.....Kan det bli bättre?!

Höjdpunkten var när David vann denna fantastiska Marabou asken och gav den till mig......för att jag aldrig har vunnit nåt på Grönan någonsin!!! Hihihi Lycklig :)

Jag hade SJUKT kul!!! THANX everyone!!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

roliga bilder special med fy fan va äckligt,äkta kännslor,jag vill smaka på marabou också

2010-06-14 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0