Blogg listad på Bloggtoppen.se

Svarta Lådan

Nä men nu får det va nog med min blindhet!!!! Jag har äntligen hittat bästa lunch stället :)

SVARTA LÅDAN

Men detta är ju tydligen inget nytt utan det är bara jag som inte varit uppmärksam! Ligger på Mäster Samuelsgatan 9, ett litet hål i väggen med färdigpaketerad, nyttig mat och GOD MAT!!!

Svarta Lådans budskap:

"Svarta Lådan hjälper både privatpersoner och företag till en sund livsstil genom att leverera god, hälsosam och vällagad mat utan tillsatser direkt till dörren. Maten tillsammans med individanpassad träning hjälper kunderna att nå bestående resultat, oavsett om det handlar om att gå upp eller ner i vikt eller att må bättre."







Jag åt runt kl 12:00, med et litet mellan mål på eftermiddagen och jag var inte hungrig eller sugen på något fram till middagen. Fantastiskt gott med Indisk kyckling,, grönsaker samt råris. Dom har skaffat sig en återkommande kund!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0