Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hej Då! It's been a nice 5 years...

Ja, då var det dax! Imorgon lämnar jag över nycklarna till dom nya ägarna.....Blandade känslor måste jag säga! Jag har bott i denna lägenhet sedan 2006 och har gjort den till mitt hem och nu ska några andra ta över....

Det jag kommer sakna mest av allt är att jag bodde precis mitt emot syrran sedan mars 2011 och jävlar va kul det har varit!!!! Plingat på konstant hos henne,, lånat frysta bär, fått massa mat, hängt, sprungit fram o tillbaka när vi klätt upp oss......"får jag låna den här om du får låna den här"......."asså ser jag bra ut så här eller ska jag ha den här" hahahahaha aaaa fasen, men som tur är så har jag inte flyttat så långt därifrån, ca 3 min för att vara exakt! Yasmin är påväg hit precis nu till exempel :)












Kommentarer
Postat av: Darksess

Jättefint :)

2012-02-29 @ 21:03:41
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0