Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rihanna = Besvikelse

Jag och syrran, på G igår. Taggade som fan på väg mot Globen och skulle möta upp Cassie där! Kommer dit och går in i sektion 4 hela vägen ner till parkett platserna där en vakt säger "ni ska få armband"..... No prob!!! Shit vad mycket folk....tänker jag tills han välkomnar mig in och visar mig vägen.....in.....bakom scenen!!!! Upp på en stor pedistall liknande mindre scen byggd för oss som köpt on stage biljetter!!!! WOW WOW WOW tänker jag!!! I LOVE YOU RIHANNA tänker jag..... Nu jävlar ska hon få se mina FEATHERS tänker jag......och allt detta är inte omöjligt för hon kommer att stå sååååååå nära så nära!!!! Jag, Syrran och Cassie tar av oss jackorna, hittar vårat hörn och börjar klippa bilder!!!! WOOOOOHOOOOOO its OOOOOOOOOOOOON!!!!





Vi bestämmer oss för att gå till baren och shotta lite :) Fantastiskt kul, skrattar, snackar skit med bartendern alla är på så gott humör! TJEJER!!! Kisspaus innan konserten börjar!!!! Vi gör en fuling och springer in på killtoan....går snabbare så :) Cassie först sen jag sen syrran.......När jag kommer ut märker jag hur folk börjar röra sig.....för snabbt och då kommer smällen!!! Konserten är inställd.......





Ja, vad säger man, efter detta besked var ingen av oss särskilt festliga. Vi klankade ner Rihanna TOTAAAALT, we were real HATERS! But who could blame us??!!

Hade jag aldrig sett våra platser så hade jag förmodligen inte tagit det så hårt...men det här var katastrof! It was to good to be true and then it all went to HELL!!!

Det kommer nog krävas mycket MYCKET för att jag överhuvudtaget skulle överväga att se henne...vid ett annat tillfälle. Her NAVY has fallen, Rihanna you have turned your back on your soldiers!!!






Kommentarer
Postat av: Yasmin

My heart is BROKEN

2011-11-04 @ 18:58:09
Postat av: Bawa

Ååhhhh älskar bilden with hands on the hips<3 Kram!!

2011-11-15 @ 21:32:20
URL: http://richabawa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0