Blogg listad på Bloggtoppen.se

KAOS

Just nu är det bara KAOS i mitt stackars huvud. Inget verkar gå min väg.....eller saker funkar igentligen fast ändå inte....

WHATEVER, jag håller i alla fall på att bli lite tokig, sover inget, äter dåligt, tappat tränings modet, jaa vad mer?

Detta är ändå en snäll bild av hur jag verkligen känner!

Det finns bara en sak som gnager och gnager och det försvinner inte, spelar ingen roll hur jävla possitiv jag är, hur mycket jag försöker intala mig själv att hålla lugnet, eller tänka positiva tankar.....Jag borde sätta upp en sign där det står klart och tydligt "NO NEGATIVE THOUGHTS ALLOWED" Men vad gör det?!

Ikväll ska jag i alla fall träffa Camilla och äta middag på East och dricka VIN!!! Det behövs vill jag lova för gör jag inget kul snart så kommer mitt huvud att explodera!!!





Ses i dimman :)


Kommentarer
Postat av: Riri

Nooo :( jag vet precis vad du menar, varit där i 3 dagar nu..idag är det lite bättre. Call me if you need to talk. Puss

2011-03-02 @ 20:04:13
Postat av: Nadwa

dear daughter hope you are fine take it easy what is that terrable thing making you feel sooooooo bad? Can I help.mom

2011-03-02 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0