Blogg listad på Bloggtoppen.se

6 Days and still no Smoking!!!

Jaaa, jag är stolt över mig själv :) Inte en ända cigg, inte fuskat, inte kört nå ful spel utan jag Joan Söderberg har helt på egen hand sagt ifrån när jag kännt suget eller begäret eller beroendet och bara hållt huvet högt och sagt:

"Nej Nej Nej"

Istället har jag gjort annat som tränat, fikat, jobbat, tränat, läst, läst lite till, lagt mig tidigare på kvällarna.....

Men.......jag fruktar helgen. Jag fruktar Fredag och Lördag natt på Pure.... Där jag är van vid att ta 1,2,3,4,5,6 cigg under kvällen ifall jag inte har nåt att göra, eller bara för att.....Hur ska detta gå??!! Hur i helvete ska jag hålla mig sysselsatt med annat....på en krog?!?

Snälla ge mig tips, ge mig idéer ..... Jag kan inte falla tillbaka nu när det har gått så bra och jag har accepterat mitt liv som rökfritt!!!

Blääääääää........

Jag saknar dig Cigg.....






Kommentarer
Postat av: Richa

Prata i telefon, ge dig själv komplimanger om hur snygg du är och grym för att du tagit det här steget! belöna dig dagen efter med något som ansiktsbehandling , massage, bio, vad du än gillar :D

kram!

2011-01-22 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0