Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lanseringsfest på Sturecompagniet

Igår strax innan jag slutade från jobbet fick jag ett sms av Camilla "Hej Joanie! Tänkte höra om du orkar komma med på ett event ikväll 17:30, det är lanseringsfest för moderna tidskrifter ett förlag där bl.a. Blondinbellas tidning ingår. Lite snittar, bubbel och goodiebags på Sturecompagniet! Vore kul! Puss"

CAMILLA SJÄLVKLART HÄNGER JAG MED!!!! Tackar Joan någonsin NEJ?!? Väldigt sällan! Så jag och Camilla träffades vid svampen och körde sedan all in......hahahaha kändes i alla fall så eftersom det slutade med att jag vart kanon full :) Hur ofta händer det då?!? Sen ska vi inte glömma att detta är första gången jag dricker alkohol efter det att jag slutat röka!!! Det gick super bra, ingen frestelse där inte, mer att jag minns vanan av att behöva gå ut i kylan och dra in rök i lungorna.....sjukt!!!

 I alla fall,, kul hade vi och en helt OK goodie bag fick vi (ska ta pics av innehållet) tyvärr vann ingen av oss resan till Thailand. Vi hade lovat varandra att om någon av oss vann skulle vi bjuda den andre och ha en soft tjej resa, men icke sa nicke. Vi fick vara utan!

Mitt i vimmlet träffar jag NIKLAS PÅLBLAD och jag tror han hade rätt så kul med oss......ett tag i alla fall.....tills han plötsligt försvann. Han tröttnade nog på allt tjatter och ville ut i mingel havet istället :) Detta mess fick jag av honom kl 20:17 "Hej Joan! Jag hittade dig inte, va tvungen att dra eftersom jag ska upp grymt tidigt imorgon! Jättekul att träffa dig och Camilla. Rock on! ;) " Jag hade i alla fall skit kul med dig Nicke Picke :)

När jag och Camilla kände att vi fått uppleva det vi ville och dela med oss av oss själva gick vi vidare till Nobis där vi satt och åt och drack....VATTEN. Dragna som vi var kände vi att ett till glas vin och vi stupar!!! hahaha

Camilla YOU ROCK!!!!



Blondinbella håller tal.......hon är ingen duktig talare tycker jag....too much 18!



Söta Camilla!!!



The FAB 2!!! (At least thats how I felt last night)



Camilla at Nobis checking out her goodiebag!!!



WOW!!! What is it? What is it?......



Läckert tak

Det bästa med gårdagen: Jag går på toa och när jag kommer ut står Camilla och pratar med Blondinbella. Jag går fram och lyssnar och tittar. Dom pratar om hennes blogg och hon pratar om att hon har många läsare. Jag säger högt och ståtligt " Nänänänänä JAG har EXTREEEEMT många läsare, asså helt sjuuuuuukt mycket läsare!!! Det bara ´drog iväg en dag!!!! Flera hundra tusen har jag......."
Blondinbella tittar på mig lite frågvis och granskar mig nerifrån och upp. " Ööööh ahaaa ....öööö.ok"

tystnad

Jag säger "hahahahaha näääääää fan jag skämtar ju bara hahahaha jag har typ 60 läsare asså jag är bara en sån här vanlig bloggare!!! hihihihi"

Blondinbella " Aaaa shit jag blev lite orolig där för jag kunde verkligen inte placera dig liksom och jag har verkligen koll! Asså shit jag blev lite ställd. Ok aja men då förstår jag"

Lite skratt och sedan måste Blondinbella "tillbaka in har en viktig person att prata med"

Mer sånna här kvällar och jag är nöjd!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0