Blogg listad på Bloggtoppen.se

HAMAM at Blue Hotel

Som jag tidigare skrev så var jag och Siber på Blue Hotel för att få en introduktion på hela deras koncept. I detta ingick även en mini hamam!!! Helt underbart med en mycket god Meze tallrik och ett glas rött till (2glas) :)

Bildbevis :)



Om man tittar riktigt riktigt noga så ser man söta Siber :)



En av deras trevliga lounger!



Deras Hamam svit! Här kan man få en privat Hamam eftersom badrummet är byggt som en Hamam! Very special :)



En del av sviten





Sedan blev det bubbel kopp utomhus!!! Mycket mysigt faktiskt :)



Lite immigt vart det...Ser knappt Siber!



Glada Jag!



Waz' uuuuuuuuppppp ;)




WOOOPWOOOP!!!



Hamamen kan börja!









Meze tallrik som var sååååååå god!!!! Man blir hungrig av Hamam!



Niiiiiice



Gamen!



Söta Siber tyckte också det var mumsigt ;)

Vi hade verkligen super trevligt och tänkte inte på tiden en enda gång!!! Hur ofta händer det?!?

WOW!!!

Kommentarer
Postat av: RiRi

Åhh jag vill ocksååå!! värst vad löddrig du blev då haha:D

2011-02-23 @ 14:01:58
Postat av: Therese

Vad mysigt!!!!! Ser ut som ett jatte fint stalle!!



MEN en sak bara vad gor killen i badbyxor med dig!?! Borde han inte ha en vit yoga drakt pa sig eller ngt om han jobbar dar. Skumt ju!!!!!



xx

2011-02-23 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0