Blogg listad på Bloggtoppen.se

Oh My God!!! I'm Back !!!

Jajemen! Så är det :) Jag är tillbaka och ska återigen ge min blogg lite mer tid....eller rättare sagt ge den tid (punkt)
Ja hörrni, finns ju hur mycket som helst att berätta och skriva om vet knappt vart jag ska börja!!! Båstad var som hard shit heeeeeeelt sjukt. I wont be doing that any time soon!!! Jag var världens lyckligaste människa när jag kom hem och bara njööööt av mitt hem, min pojkvän, mina vänner, familj ALLT!! Underbart!!!

Den 28 juli åkte jag, Mia och Tessan till Sardinien och det var WONDERFULL!!! Vi festade varje natt, kom hem kl.05.00 varje morgon, gick och la oss, sov några timmar, upp igen kl. 09.30 för att äta frulle, sedan STRANDEN för att SHTEEEKAAAAAA!!! 7nätter med the lovely ones var alldeles underbart, efter 11 års vänskap och utlands resa 1 gång med Mia till London för att fira Tessans graduation var det väl på tiden att vi tjejer hittade på något riktigt kul!!! Ett minne för livet verkligen...förhoppningsvis blir det fler resor ihop

Jag och Mia delade på en dubbel säng och Tessan sov i en enkel säng precis brevid, mysigast var när vi skedade varandra....Tessan vet inte vad hon gick misste om ;)


Alla ni som känner mig väl vet hur beroende av solen jag är...Så här låg jag varje dag på stranden mellan
ca.11-16/17 och sov, och dregglade....vaknade till ibland för att tända en cigg eller dricka lite vatten....Sköööönt


Påväg ut för att äta en god middag och sedan....FEEEEEEEEEEEST!!!!


Un latte machiatto gracie!!!


Ooooh Myyy Goood jag bara skrattar när jag ser den här bilden och hela den kvällen på Rochello....Jag hade sååååå kul och Mia röjde loss!!! "ALLEHANDRO ALLEHANDRO....ALLEALLEHANDRO ALLEALLEHANDRO" hahahaha


Här har vi Rochellos GoGo dansare, hon var grymm på att dansa......,och annat fick vi höra ;)


Nu börjar vi bli dragna ser jag, och Tessan ska då klamra sig fast så gott det bara går!!!


Och sen var det kört för då skulle Tessan äta upp mig, Mia skulle försöka se sexig ut och jag skulle spela fiiin.....


Här har vi henne!!!!! Typiskt Therese, I AM THE DANCING QUEEN; PUT YOUR HANDS UP FOR SARDINIA I LOVE THIS CITY.....DUBUDUBUDUBU:::DUDUDUDUDUDUBU......HAHAHAHAHAHA


Här har vi min side sallad....Kocken var uppenbarligen mycket intresserad av mig......Smikrande faktiskt :)



Ja hörrni, kort och gott om Sardinien, mycket givande, mycket roligt och gjorde en alldeles underbar upptäckt och den upptäckten var att Mia är otroligt snäll människa!!! Hade det inte varit för henne så hade Tessan och jag käkkat upp varandra!!!

Som sagt, vi var där i 1 vecka och när vi kom hem hade vi några dagar på oss att vila upp oss inför Camillas underbara bröllop!!! Sagolikt!!!!










Ett mycket trevligt och vackert bröllop, och lycklig att jag var bjuden!!!

Jaa, skönt att vara tillbaka, tillbaka till vardagen :) Och mer har jag att berätta, jag har faktiskt börjat ett nytt jobb!!!

To be continued.....

 tihii tihii :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0