Blogg listad på Bloggtoppen.se

PRIMO CIAOCIAO med Mia!

Igår träffades jag och Mia på vårt favvo hak Primo :) Jag åt en Frutti Di Mare.....även fast den inte heter så där, mycket tasty och som vanligt åt Mia upp mina rester ;) Hihihi

Jag drack ETT glas rödtjut och blev fullständigt i obalans, what the HELL......Och en drink....hehehe men det var gött!!!

Var hemma vid 20:00 och tog beslutet att jag skulle PowerWallka, because I felt the Power....Whateeeeveeeer...det var vinet som talade inget annat!

Men jag gick på min trevliga PowerWalk i duggregnet och mådde super bra när jag kom hem alldeles svettig ;) MYYYYYSSSS!!!! ;)

Gött!!!
MYYYYYYS!!!!
MUUUUMMMMSSS!!!
Martin du är BÄST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0