Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kick-Boxing is the Shiiiiiiit!!!!!

När jag skriver detta har jag noll kontroll på mina armar......dom är som trästumpar utan känsel helt sjukt faktiskt.

Den första raden skrev jag i torsdag förra veckan men kunde inte fortsätta eftersom mina armar gav med sig helt och hållet!!! Det är sant....Kick-boxning is the shiiiiiiiit!!! Aldrig svettats så mycket och kört såååå hårt helt underbart :)




Så fort man kommer in i lokalen känner man pulsen och man får en adrenalin kick, för att inte snacka om känslan man får när man går in och ska köra sitt pass!!! Jag rekommenderar ALLA att i alla fall testa på detta. Lite annorlunda och så jävla roligt WOW!



Ett riktigt bra schema där alla kan hitta tider som passar och hur duktig man är väljer man själv.....Övning ger färdighet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0