Blogg listad på Bloggtoppen.se

It's All Good



Som jag har tjatat David.....som jag har tjatat!!! Jag har ju tyckt att ni alla har varit så snygga i era Pure Jackor och jag har till och med bett ALI hjälpa mig, eller smuggla ut en till mig eller någonting!!! ALI har också varit så snäll och försökt men tyvärr misslyckats.....hihi Davids svar har varit att de viktiga personerna på Pure ska få sin jacka, in other words, jag är oviktigt!!! Men det är lugnt, all is forgiven, för att i Lördags innan jag gick från min fantastiska arbetsplats så hör jag hur David ropar på mig....... Jag tänker....FAN vad har jag nu gjort...... Då plockar han fram min alldeles egna PURE jacka och ler lite sniket, så där som bara David kan. "Den här är till Dig" WOHOOOOO han fick världens största KRAM!!!!!




Min kära chef på Pure har också klagat på min ovårdade klädsel, med det menar han så klart mina plysch Jumpsuites.....

Han har inte förstått hur Chica dom är ;) men jag lyssnar ALLTID på mina chefer och klädde mig mycket snyggt i mina chinos, vita sneakers, kofta och min finaste skinnjacka!!! Denna kväll vart det inga klagomål överhuvudtaget :) hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0