Blogg listad på Bloggtoppen.se

Välkommen till min nya blogg!







Ja alla mina kära!

Jag har beslutat mig för att byta bloggnamn eftersom ingen riktigt förstod vad jag menade med den förra och jag kände att det blev lite fel då.

Så jag har fått en andra chans kan man säga......ska försöka att hålla denna vid liv så gott det går :)

Våren är här, Jag är Kär och allt kan ju bara bli bättre, så inspirationen finns ju där!

Sen tänkte jag försöka föra en liten träningsdagbok, roligt för mig att se progress och kanske kan inspirera andra till viss alternativ träning ..... Who knows!

Från min förra blogg tar jag med mig en sak som min kära syster sa.....att jag har mycket stavfel....hmmmm jag är nog dålig på stavning eller nåt, jag märker det aldrig....men ska försöka bli bättre på det där, kan vara ett riktigt irritations moment.... Min förklaring är:

Jag är bättre på engelska!

Så nu jädrans smäller det, and I hope you like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0