Blogg listad på Bloggtoppen.se

PoleDance!!! WOWWOWWOW

Amanda och Joan, Joan och Amanda......på PoleDance!!!!

Det måste vara det häftigaste jag gjort, så jävla svårt men såååååååå jävla kul :) Herre guuuuuud!!!!!
Jag har blåmärken, jag har ont i armarna, magen, ländrygg, svullen på ena handleden men vet ni vad?!!! Det var värt varenda skada!!!!

Det var grymm träning, sexigt, hot, grymt, roligt BÄST!!!!! Vår Pole lärare var gudomlig, 0,5 % bodyfat, föredetta balettdansör, vig som jag vet inte vad. Klättrade på stången som en apa, hängde upp och ner med benen i splitt, höll i polen med en hand och benen rakt ut....... Jag såg ut som en fågelholk i stort sett hela lektionen men Amanda tyckte jag var duktig. Så sa hon bara men peppingen behövdes!!!! Amanda var gryyyyyymmmm men hon är ju dansare så hon är vig och kan röra sig sexigt.

Jag, som ni nog har hört av syrran, är en hämmad person så jag har svårt för det här ålandet men tro mig....jag kämpade på och det gick bra!!!!

Check it out:








Jag rekomenderar er ALLA att i alla fall testa detta, gamla som unga!!!! Jag ska helt klart börja men till nästa omgång eftersom jag åker på semester sen jävlar blir det PoleDance för HELA slanten :)

Check out: http://poledance.se/?page=classes&lang=sv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0