Blogg listad på Bloggtoppen.se

TRÖTT TRÖÖÖÖÖTT

matt, sömnig, dåsig, däven, slö, gäspig; utmattad, utarbetad, kraftlös, slut, färdig, utpumpad, tröttkörd 2 led, uttråkad, utled, utledsen, ked
(motsatsord: 1 pigg 2 intresserad) anmärkningsvärt är att detta är motsatsen......kommer jag någonsin känna mig pigg och intresserad?!

utmattad, trött, utpumpad, utschasad, uttröttad, utbränd, slutkörd, tröttkörd, knäckt, färdig, paj

Mmmm....Jag är DÖD som människa, knappt så jag vet in eller ut, vad jag heter men roligast av allt var när jag pratade med en kund i telefon igår och somnade till...."Joan, Joan...Hallååå?!" hahahaha som tur var är det en bra kund och jag förklarade situationen...han skrattade åt mig

Jag bjuder på den sa jag bara.....

Just nu uppskattar jag sömn mest av ALLT....mer än SOL mer än VÄNNER/POJKVÄN mer än PENGAR, SAKER, SNYGGA KLÄDER, RESOR.....Ge mig bara sömn så är jag din för alltid!!! Swear to God!!!

But it aint over till the FAT LADY SINGS and she is singin' tonight, AT FUCKING LAST......

Det är sjukt, som att jag testar mig själv, testar hur mycket jag orkar.....kom igen för fan, sovit 3 timmar per natt sen förra onsdagen!!! GE MIG SÖÖÖÖÖMN

Men detta är fullt ut mitt egna val...helt och hållet så jag kan och får inte klaga! Jag gör ju inte det heller....igentligen....eller......

AJAAAA WHATEVEEEEER Ikväll jobbar jag i alla fall sista Slutskivan and I am so glad you wouldn't believe! Fredag Lördag Pure som vanligt, och Söndag då SMÄLLER det för då har vi P-Fest WOOOHHHHHOOOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0