Blogg listad på Bloggtoppen.se

Syrran, Cassandra and Moi

Sms kontakt med Yasmin:

Hon: Sugen på F12 ikväll?
Jag: Njaaaa vet inte....Jo kanske!!!! Hihihi Vikken tid?
Hon: Typ nio tio
Jag: Hmmmm Oki!
Hon: Vaddå?
Jag: Oki jag henkar!!!
Hon: Fett!! Måste bara dubbelkolla om listan gäller, e nån speciell grejj
Hon: Cassie följer med :)
Jag: Oki :)
Hon: Ska vi köpa vin till innan!! Lalala
Jag: Duuuu sorry jag måste ändra :( flåååååt men snaps imorrn promise!!!!
Hon: Skärp dig ja har skrivit upp på lista o allt. Va ska du göra?
Jag: Jag trodde jag var ledig imorrn men näääää ska upp 6 pallar inte det då
Hon: Joo va fan d sommar man lever bara en gång...Kom igen!!
Jag: Jobbar du?
Hon: Japp börjar åtta ska upp o powerwalka!!
Jag: Mmm oki en stund

Mmm ungefär så gick konversationen, men jag åkte dit vid 23.00 och mötte upp syrran och Cassandra och alla syrrans Salong Betong vänner :) Det var mycket trevligt tills det vart fööööör mycket folk och jag hamnade i tjaffs med en utländsk brud som var IDIOT och bara ville tjaffsa så jag råkade kalla henne för svartskalle (i mitt arga tillstånd) (ironiskt nog om ni förstår) (grodor som hoppar ur mun på me) och det var inte så bra hon blev galen, jag frågade henne Vaddå är du inte det? Då vart hon mer galen. Hon stod vid trappen och gjorde the sign att hon ska skära halsen på mig HAHAHAHAHAHAHAHA
Jag dog, folk är helt knäppa i huvudet!
Jag tog mig själv i kragen och tog en taxi hem, ville inte hamna i mer dispyter och få halsen avskuren ;)

Forutom denna lilla idiot sak hade jag mycket roligt och dansade dansade och dansade!!! Men F12 blir det nog inte så mycket mer av. Släpper in föööör mycket folk :(



Kommentarer
Postat av: Tess

Vad fin du ar!!! Blond o snygg!

Xxxx

2010-06-30 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0