Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ready, Steady, PowerWalk!!!

Jajemen, nu är det dax!!! Började med min gamla vanliga rutin i Måndags igen, 1 1/2 månad sedan jag tränade sist och det känns må jag säga!

Jag blev så inspirerad när jag såg Samia i Lördags, sååå himla snygg, och vilka spiror :) WOW So, PowerWalk och hård träning så hoppas jag att jag landar på samma plattform som Samia!!! YOU GO GIRL!!!




Så om ni ser en liten, hurtig, PowerWalking girl vid Norrmälarstrand eller Kungsholmsstrand it's MOI!!!! Nu ska jag svettas, och pinas, och kämpa till jag tag mig fan är dyng sur!!! HAHAHAHAHA Jag är på G....Häng me!!!!

Fan....glömde sätta på mig skorna...öööh bra start

Kommentarer
Postat av: Samia

Men älsklings Joan då!

Du är ju bara för söt - jag dööör!!! =)



Du är skitsnygg, keep on walking! ;)



PUSS på Dig fina!

2010-06-17 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0