Blogg listad på Bloggtoppen.se

No More Weekends!!!

Kan ni förstå hur lycklig jag är?! I imagine NOT!!! I Lördags var min sista Lördag som jag jobbade på Pure!!!!!........fram till sista helgen i Augusti......Näää fö faaan klart jag inte har sagt upp mig!!! HAHAHAHA va troooooor niiiiiii men jag har en lång jävla sköööön semester att se fram emot.... Wunderschööönt :)

Jag är alltså ledig VARJE helg nu, så mina kära vänner, jag är öppen för förslag!!! Jag har ju typ inte haft en ledig helg på väldigt länge så jag vill hinna ikapp.....Kanske lite Rosé på Starndbryggan?! eller Ute Compagniet kanske....?! En god middag på Raw (SAMIA!!!) med ett (eller flera) glas RÖTT......?! eller vad sägs om Mälarpaviljongen.......?!

WOWWOWWOW the World Is Mine....så känns det!!! Freedom here I come... Jag behöver inte längre dumpa mina vänner mitt i en middag, eller tacka nej till en Fest, eller gå tidigt ifrån en fest....aaaa typ när den precis har börjat!!!hahahaha Love It!!!

I wonder if the invitations are going to BOMBARD me like never before...... Vad tror ni?! I beleive so.....elller.....

Mina förväntningar är skyhöga.....Jag förväntar mig att syrran ska bjuda med mig nån jävla gång (peak)....Hon har en tendes att ALLTID glömma bort mig!

Varje Lördag & Söndags morgon ska jag upp tidigt och gå ner till Rålis (som varje år) och pressa, jag vägrar att inte vara brunast!!!

So, I welcome you with Open Arms my lovely Weekends to Come!!!

 


Kommentarer
Postat av: MissBbl

svar: jo men långklänningar är ju så sjukt fint! har en själv faktist! älskar den! :) ja det är kul att prata med nya människor, man måste ju vara lite social! :)

2010-06-22 @ 23:32:01
URL: http://missbbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0