Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lördag på Pure/Söndag Varmt som SATAN

I Lördags jobbade jag som vanligt på BÄSTA klubben ;) Pure och försökte hålla igång mitt nya välklädda liv på krogen...... Jag tycker att det funkade riktigt bra!!!

Mmm ser bra ut, fjantigt när man fotar sig själv bara!!!
Fulsnygga skor men ack så sköööna :)
Jag är kär i mitt nya halsband från HM (69.50 kr)

Som vanligt hade jag sååå himla kul på jobbet, jag skrattade så jag höll på att dö! En viss person som var hysterisk i stort sett hela kvällen och bara stod och trummade på min bänk och visste inte vart h..skulle ta vägen!!! HAHAHA Kommer bli trist att inte vara där under hela sommaren!!

Det roligaste av allt var helt klart grabbgänget som kom inspringandes och talade om att dom körde Stureplansorientering...Hmm måste vara den lättaste orienteringen i världen om man är från Stockholm...eller...



Dom var utklädda och hela fadderuttan....Jag höll på att döööö av skratt, hur sköna som helst!!! Mer sånt här för att liva upp Stockholm och få alla lite mer avslappnade än uptight som allt för många är!!! (Joan's Opinion)

Killar....en eloge till er!!!!!!! (Stående ovationer) Tyvärr ser man inte att ena killen hade paljettunderkläder på sig ;)

Igår var det ju fantastiskt väder så vi svängde förbi Strandbryggan för ett glas Rosé och lite sol, helt underbart!

Ööhh varför har jag dubbelhaka?!!!
Håller på svettas ihjäl!!!
Jaa, glad som alltid....eller?!

PS. Johanna tack för igår ;) Det var super mysigt och kul att träffa dig! Mer sånt!!! Pööss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihihihih tack själv gumsilums, massa mer sånt faktiskt! PPPOOOOIIIISSSSS

2010-06-08 @ 19:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0