Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vilken underbar Dag! Trevlig Helg!

Herre gud vilken underbart varm och skön sommar dag jag har haft :) Träffade Mia klockan tio i tio i morse vid Bagel Deli där vi köpte en varsin god latte och begav oss ner mot Rålis! Från klockan 10-17 har jag legat och solat ....Wonderfull!!!

Som ni vet så får jag lätt färg och idag var inget undantag men nu känner jag mig alldeles mör, och om exakt 6 timmar går båten till Gotland och Allmedals veckan! Det ska bli väldigt intressant och roligt men jag har inte ens packat och jag måste hinna sova 2 timmar......StressigtStressigt :( Jag är trots allt borta i 4 dagar så lite måste jag ha med mig!

Under dagen så samlades det mer och mer vänner och bekanta runt oss (som vanligt, som varje år) Mamma var där strax efter tio, sedan kom Leijla, Nora, min Syrra, hennes killkompisar, Nora's killkompis, Samia, fler killkompisar (som tillhörde??) Jaa, ni förstår....men faan va kul det har varit. Skrattat, talat i mun på varandra, diskuterat ja, precis så det ska vara!!! Så TACK för en super dag!!!



Nää, nu ska här packas och fixas men jag ska försöka hålla er uppdaterade under mina dagar på Gotland! Jag tar med mig min lilla bärbara hihi

Good Night, Kärlek

Kommentarer
Postat av: Tobbe, -> Tomelillas största blogg...

Tjena moss!

Allt bra? :)



Ha en Toppen Sommar!! :D

2010-07-04 @ 04:13:35
URL: http://tobbees.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0