Blogg listad på Bloggtoppen.se

Till Gotland....Almedals Veckan och Joan ska Jobba!

Jaha, va roligt, då bär det av till Gotland på Söndag tidig tidig morgon. Båten går kl. 07.30!!! Kommer hem Torsdag igen :)

Nu när alla politikerna och andra viktiga personer är där ska man ta tillfället att ta upp viktiga saker så som barntrafficking....Detta är bland annat vad jag ska jobba med, upplysning och insamling av namnteckningar. Jag återkommer självklart med mer info när jag är mera påläst :)

Förhoppningsvis är det bra väder och trevligt folk så att allt flyter på som det ska! 2008 sist med syrran på Gotland var underbart, nu är det jobb som gäller men ändå underbart att vara där!



Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha det hann gå en dag innan du ska jobba en massa igen! Gumman kan du ringa mig ikväll ska försöka fixa min hemtelefon jävel här idag så ringer jag upp dig.



Här är det sjukt varmt o jag saknar min lilla JOAN o sola med!!!!! :( Det är för varmt!



Pusssssssss love u beauty!!

2010-07-02 @ 14:31:08
Postat av: ~Fatimaswary§

Hej :) Hjälp mig vinna en tävling.

De enda du behöver göra är att rösta på mig .

Skriv nr 4 - snälla hjälp mig .

http://ewesgitarrkompis.blogg.se/2010/june/tavlingen.html#comment

2010-07-02 @ 17:13:47
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0