Blogg listad på Bloggtoppen.se

Idag Afterwork med Jobbet/Slutar Imorgon

Jaha, då var det dax då... Dax att gå vidare i livet med nya och spännande utmaningar!! Wow, jag känner mig lycklig samtidigt som det känns ledsamt att lämna denna tighta grupp. Men så fungerar livet, inget varar för evigt, eller hur?!

Idag ska vi på Afterwork på Gården för att fira av Patrick som, även han, gått vidare till nya och spännande utmaningar. Juha och jag får nog ett litet avfirande vi med ;) Det ända jag hoppas på nu är att vädret ska spricka upp och att solen ska skicka ner dess varma solstrålar!!!



Ni kanske undrar vad det är jag ska jobba med....Jag ska vidare till Ernst & Young på Transactions avdelning, mycket spännande, och min blivande chef är helt underbar! Det kommer bli mycket hårt jobb men jag vet att jag kommer att älska det :) Så, fram till den 9 augusti är jag ledig :) Förutom Båstad v.28 som jag (och Nora) ska jobba på......Peppes Bodega here we come!!! hahahaha Kom ner vettja!! Jag kommer att jobba långpannor men nätterna är man ledig och då festar vi ihop allesamman!

En ledig sommar, det var inte igår. Men känner jag mig själv så kommer jag nog dra på mig en hel del jobb ändå. Ni vet hur jag är, jag får myror i röven! hahaha

Helgen och hela nästa vecka ska jag träna, och ligga och pressa i Rålis, så vill ni mig något så är det där ni hittar mig. Ska få mig en riktigt snygg bikini bränna, fräscha upp mig, så att Båstad blir lätt som en plätt.

Ja, nää, nu blir det jobbajobba så ska jag återkomma med mer info om hur vår Afterwork slutade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0