Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gotland!!!

Nu är jag ankommen Gotland!!! Färjan gick som sagt klockan 5.00 imorse och Keda var så snäll och skjussade mig till Nynäshamn ;) Thanx Baby!!!

Jag var så trött så jag höll på dööööö!!! Jag sov hela båtresan och det var bra det för annars hade jag inte varit en så trevlig människa denna dag!

Jag sitter just nu hemma hos Egil, min Chef, i ett otroligt mysigt litet hus i centrala Visby, innanför murarna och väntar på det nästa steget. Jag vet att Egil ska träffa BRIS nu och ha ett möte sedan ska vi på en liten stadsvandring.....Mycket trevligt!!! Det ser jag verkligen fram emot. Möte för oss alla runt 12.00 och sedan jobbajobbajobba för att få in alla dessa underskrifter om det så ska vara Mona Sahlin som jag hojjtar till!!!

Jag kommer att lägga upp bilder så att ni kan få en tydligare bild på hur vi ser ut och hur vi kommer att jobba, detta kommer att bli sjuuuuukt bra tror jag!!! Wooohhhhooooo :) Nu KÖÖÖÖÖÖR vi!!!!!

Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Noname

Hej, är det en iphone du tar kort med ? ;)

2010-07-04 @ 14:44:09
URL: http://afriicanbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0