Blogg listad på Bloggtoppen.se

BÅSTAD!!!

Yes!!! Nu är jag här :) Landade idag kl.10 på Ängelholms lilla söta flygplats. Martin, en kille som jobbar på Peppes Bodega, hämtade upp mig så åkte vi direkt dit. Jag fick en rundvandring i allt kaos som ändå gick mycket bra!!! Vi får se hur mycket av det jag mi8nns imorrn!
Sedan åkte vi till Hotell Rivieran där jag skulle träffa en kille som skulle visa mig vart jag skulle bo, viket var bara runt hörnet.....Ett stort gult hus, med typ 8 rum och jag och en annan tjej delar på ett rum. Träffade henne en snabbis idag på dan för hon jobbade men hon verkade super trevlig :)

Nu sitter jag här, ensam på rummet och känner mig lite rädd....för vad vet jag inte! Jag saknar min kärlek och allt annat där hemma, det är en märlklig känsla och jag förstår inte varför den kryper upp på mig så här?!!

Börjar jag bli för gammal för sånt här jox eller va fan är det?! Ähh Jag är inte den som är den, jag ger fanemig inte upp!!!Alla är super trevliga och det kommer gå skit bra!!! HEEELL YEAH!!!

Imorrn börjar jag jobba 8-16 sen vet jag inte om det blir mer...vi får se!!! Det är en Brunch bokning så det blir nog kul. Det tar mig ungefär 20 minuter att gå till jobbet via strand promenaden så det har jag bestämt att jag ska göra till och från jobbet!!! Men först går man igenom en super mysig liten skog hihihi....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: kanon! då är det bara att säga till när du har lagt till mig ^^

2010-07-09 @ 23:10:52
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

my dear JOAN

don't be scared if you were its not because u r getting old but because everything is so neew and you are alone,new people so its good to feel little bit like that,becareful when you pass the little skog,always be aware and don't take anything for granted even with the people around you you can not judge them from first timetake it easy and i wish good luck.you are good and flexiable but still take care LOVE mom

2010-07-10 @ 00:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0